Kaos

Jag har nyss mailat min filmlärare i paniktillstånd. Har ju bara filmvetenskapen en gång i veckan, 4 timmar varje tisdagkväll. Och då matas man med så jävla mycket information så att missar man en gång så är man körd. Så jag missar aldrig den lektionen. Självklart kommer det då alltid som en ordentlig käftsmäll när det som inte får hända händer iaf och denna gången är det att Morbid Angel självklart lirar deras enda USA-gig på tisdagkväll i Hollywood. Vafan liksom! Jag vill ju dit. Jag saknar fan att se en schysst spelning, för det kan man ju inte säga att nån på Coachella levererade, inte ens Mike fucking Patton. Han får dock en chans till med Faith No More på Roskilde i sommar, om jag nu drar dit.

Det är mer eller mindre kaos i hushållet för tillfället. Av två anledningar:
1. Sophie har två polare över, så vi bor 6 tjejer i ett jävligt litet hus. Alla ska duscha o alla ska äta mat o trängas i vårt aslilla kök samtidigt. Här lever man ju på stenåldern också, så varmvatten är en lyx om man får det mer än fem minuter.
2. Alla nojjar o pratar bara om att "shit, det är för fan bara 4 veckor kvar tills vi ska hem", "hur ska vi få plats med all packning". Angående packning så är det ännu en ny väska som gäller om jag ska få hem allt. Inte för att jag tycker jag har shoppat så mkt direkt, men man drar på sig massa osynligt skit som måste ner i väskorna. Med hemresenojjan kommer också paniken över vem som ska tillbaks o inte o vart man ska bo osv. Idag har Alin och Malin tjatat på mig i timmar om att jag måste komma hit o bo med dem igen. Sött... mycket sött =) De konspirerar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ASG... De konspirerar! Skriv en bok om det tycker jag! =) Fan skulle jag skriva... vi hörs ikväll skulle jag säga... vi får snacka sen. Puss

2009-05-21 @ 19:48:51
Postat av: Sanca

Ja.. d va ju jag, syrran så klart!

2009-05-21 @ 19:49:35
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Mar

Jag gillar inte konspirationer.. men denna gillar jag. Jag mar bra av tanken att du skulle vara i the US of A ett tag till. Ett bra tag till.. typ 11 ar..

2009-05-22 @ 23:53:23
Postat av: Annika

Packning är ett evigt problem. Köp dig en extra väska (de är väl billigare där än här?), fyll den, sätt dig på den och sen ber du en av de andra fem tjejerna att dra igen blixtlåset - klart! Jag talar av erfarenhet! Du får åka tillbaka om:

1. Du först kommer hit och mellanlandar och förgyller mitt astråkiga, sluta-skratta-jag-kan- inte-andas döda liv (för att göra det mer lättförståeligt, jag VILL skratta så jag inte kan andas)

2. Tillåter att jag kommer och hälsar på under hösten/vintern och får trängas i ert kök + får en kram av Lupe.

3. Tar med mig på lunch på Lucky Devils

4. Lovar att komma tillbaka till Sverige senast början på år 2010 (och inte stannar 11 år till som en viss person tycker).



Det var allt, njut av sista tiden säger jag bara!

2009-05-23 @ 22:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0