Debbie går brun

... Det var så jävla kul när jag fick ett mail av amerikaniserade martin som skrev : "och hunden gick heljävlagalen". hahaha =)

Fan vad alla lägger märke till min mänskliga hudton =) Måste dock säga att jag tycker det ser ut som om att jag är brunare på bilden än i verkligheten. Men grattis till mig då =) Ska ut och åka båt naken i San Fransisco innan jag ska hem, Annika, där fick jag ju århundradets fulaste linne-bränna på 20 minuter sist, som om det vore världens rikaste källa på extrem uv-strålning.
Rosa kjol? haha

Veckan i skolan har gått bra iaf. Fick alla rätt på provet i set designen och 4 fel på mitt foto-prov, så det var också ett A. =)

Har inte riktigt mer att tillägga nu tror jag. Ska göra en kopp te o fortsätta plugga lite.
Så åter till verkligheten...

Saknar massor där hemma förresten. 

Kommentarer
Postat av: Sanca

Men gooomman!!! Fan vad du äger! Gott att höra! =) Puss på dig, kämpa vidare!

2009-05-06 @ 13:14:25
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Mar

Dutti Deppi!! Men jag menar det - det ar skitduktigt... och angaende min amerikanisering... kan jag bara saga <b>och du da??!</b>



Samt att han kanske verkligen gick heljävlagalen, tankt pa det eller??!



Och Rosa kjol... jag tror att man skulle kunna salja en bild pa dig i rosa kjol bland dina vanner.. de hade ju trott att jag var en master photoshopper lixxom..

2009-05-06 @ 16:07:35
Postat av: Mammis

GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!

Jag visste det ju, att du är såååå duktig. Du ska bara veta det själv också =)

Bli nu brun o fin. Du är så snygg när du är brun!

Puss o Kram

2009-05-07 @ 14:20:33
Postat av: Mar

Ja du Lotten =)



Hon ar verkligen jattefin nar hon ar brun, men det ar nagot som du och andra inte kan ha sett pa en himlans massa ar. Synd om er. Jag tror att det ar min influens.. hahaha..

2009-05-08 @ 16:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0