Allmänt....

Äntligen är det riktigt bra väder i denna stan. Och det är så bra så att det inte blir alldeles för varmt, så att jag står ut. Jag förbereder mig dock för aningen varmare klimat när jag åker ut till Yuma om ett par veckor.
Nu är det ju asmycket att göra inför alla finals o sånt i skolan. Jag sitter än en gång med planritningar och sliter mig i håret över vilket jävla korkat måttsystem jag måste rätta mig efter.
Även om jag sitter o blir irriterad så är det i alla fall roligt att göra nåt kreativt. Blir som en robot och har bara siffror i skallen o kan sitta o rita o sudda o rita i flera timmar. Inte en så jätteeffektiv designer.. än... kanske. Tackar syrran för all hjälp =)

Haft en jävligt härlig helg i övrig. Hängt hos Jack, druckit vin o öl, käkat på favvostället World Café o hängt en hel del på stranden o tagit det jävligt lugnt. Det börjar bli lite tomt i kassan, men jag vet inte riktigt hur man gör när man snålar, även om jag skulle kalla mig ganska ekonimisk... eller gjorde förr i alla fall. Behöver verkligen jobba!

Nu kommer också allt det hära "men vi måste hinna göra det HÄR innan vi åker hem!" Och den listan är på säkert femtio punkter o inte mycket hinns med längre, vilket är jävligt trist. Än en gång tillåter ju inte kassan allt man vill heller. Men tiden är ju värst. Fan ska snart hem, känns knas. Känner mig som hemma här nu. Och lagom tills man ska hem så går dollarn ner en massa. 7.50 nånting, i jämförelse med att den var uppe i 9.40 förr.

Fortsätta rita...

Bilder från helgen:


Uppe på Jacks takterass...


...med utsikt öveer det här och havet längre till vänster


Jag hittade en stege på toaletten på World Café... med några öl i sig så var det skitkul =)


Nyss anlänt till stranden


Dagen efter på stranden... lirade volleyboll för första gången på tusen år,det var kul som fan =)

Kommentarer
Postat av: Sanca

Vilka grisar ni är alltså! =) Är avis som fan, men jag ser att jag är brunare än dig... så det är bra iaf... speciellt benen... dom har inte fått se mkt sol va??



Visst kan man fastna som fan i ritningarna??? Det kan gå timmar utan att man gör ett uppehåll och det är verkligen skitkul... inte som att sitta och plugga in en bok precis! =)

2009-05-25 @ 20:32:45
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Mar

Ja, LA ar speciellt.. lagom varmt och allt det dar. vet inte hur jag ska varna dig angaende Yuma.. tank dig en harblas mitt i fejjan.. kasta garna in lite sand dar bak oxa for lite realitet.



Det ar ett javla stalle alltsa.. och du kommer att saga "fyfaaan, vad varmt det ar".. och jag kommer svara med ett tryggt "jagvet!"



Strand har vi inte alls har.. fast det ar klart, vi har bara 2 timmar till Baja de California, om man kanner att man vill dra till Mexico!

2009-05-25 @ 23:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0