San Diego

Haft en jävligt skön vecka, inte gjort mycket alls förutom att jag stack till San Diego över helgen och mötte upp Martin. Alla resor hit o dit gick ju förvånansvärt bra i jämförelse med hur det brukar gå. Visst, egentligen började det inte skitbra med att jag missade första tåget dit, men jag var glad att där ens gick ett tåg till 90 minuter senare, det kunde lika gärna varit dagens enda tåg. Fick ju även skjuts av en snubbe i min klass till Union Station och att slippa ta buss dit är guld värt!!

 

I San Diego var det rätt schysst, men för att sammanfatta helgen enkelt så blev det mycket öl och väldigt lite sightseeing.  Det är jag dock jävligt nöjd med =)

 

Inser att jag har förträngt att jag har skitmycket att göra denna veckan och även de kommande. Bara att sätta igång… Bara fyra veckor kvar i skolan… Knas! Det blir en Stay Awake-tablett nu =)

 

Lite bilder från helgen:

Såg ju inte helt obekant ut, massa filmer har scener från Union station

I SD utanför tågstationen

En dag när jag äter frukost =)

Martin betalar parkering

Samma parkering, annan människa. Hårfärgen har gått och blivit rödare också =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Mar

Det var en annorledes helg. Kanske tur att inte alla ar sa, aven om den var i varldsklass. Nasta gang skall det bli dodsmetal i SD. Det ar bara sa det ar.



Varfor ser jag ut som en dvarg pa bilden? Kanske bara ar i mitt huvud. Eller sa bojar jag fa gubb-pondus!

2009-05-19 @ 00:09:15
Postat av: Sanca

Fan vad märkligt... jag har också börjat käka frukost (i thailand, inte här och nu) och det såg precis ut som din... fruktsallad.

Kul att se foto, synd att ni inte sightade lite så man fick se mer av San Diego. Tar ni aldrig party foto?! =)

Saknar dig, kämpa på de sista veckorna nu. När kommer du hem.. vilken datum alltså???

2009-05-20 @ 11:29:42
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Annika

Känner man igen den där frukosten eller!? ;) Du har det FÖR bra :)

2009-05-23 @ 22:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0