Nulägesrapport

Inte myckt händer just nu, mycket koncentration på skolan, jag intalade mig att jag skulle försöka ta ett ryck nu i slutet =) Har ju den där uppsatsen som har de mest konstiga innehållskraven jag varit med om, därför har det tagit en vecka bara att strukturera upp den till belåtenhet för min lärare, som kollar så att vi är på rätt spår innan vi skriver ner själva uppsatsen. Men han kräver att vi ska skriva nåt vi inte ens lärt oss att skriva, så alla 70 eleverna är mer eller mindre förvirrade.

Självklart börjar det bli skitfint väder här, som nog kom för att stanna, och i samband med det så är jag mer eller mindre fången i detta huset med plugg, till skillnad från de andra som inte verkar ha ett skit att göra. Men jag kan njuta av ensamheten ibland, vi bor ju fyra stycken i samma hus, så jag tror jag talar för oss alla när jag säger att man uppskattar att få vara själv emellanåt.

Min medicin verkar ha hjälpt ganska bra =) Känner mig inte hundra procent återställd, så kan ju inte direkt börja springa med en gång. Det känns skitbra i alla fall.

Ser fram emot onsdag, då kan jag slappna av igen! Ingen medicin mer heller! Till helgen där efter drar jag förmodligen till San Diego =)

That's it!

Kommentarer
Postat av: Mar

Du ar duktig du... ibland tror jag att du ar lite lattdistraherad, men det ar inte konstigt med 4 tjejer i ett litet hus...



Fast ibland kan du bli distraherad av bara ett sms ;) Och jag fattar vad du menar med att vilja vara ensam.. sa javla mycket!!!

2009-05-09 @ 21:28:13
Postat av: Sanca

ahhh.. din gris.. jag vill oxå till San diego... vill kolla skolan där juuu! =)

Skönt att höra att du mår bättre iaf... och jag vet hur det är att sitta och plugga järnet när andra inte behöver... såååå mkt självdiciplin måste man ha.. men du är duttig du.. verkar som du kommit in i det lite nu?! Brukar ju alltid vara lite roligare efter de första tentorna.. speciellt när det går bra.. då får man lite mer (vill skriva motion.. jag måste öva svenska snart alltså)... motivation!

Lycka till med allt och ta massor av foton i San Diego och känn av ifall jag hade älskat det eller inte! =)

2009-05-11 @ 12:59:05
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0