En kväll på Main

Fredagen var en jävla bra dag. Sov ut, tog det allmänt lugnt, var o tvättade också. Tvättstället där man säkert träffar samtliga seriemördare eller andra knasiga personer, och denna gången var där ju en av de knäppaste snubbarna jag mött. Förutom han på bussen hem från Downtown för två veckor sedan som saknade båda händerna o satt o garvade en timme i sträck.
Den här snubben var svart, halvfet o snackade snabbt så in i helvete, så jag hängde inte med på vad han dillade om för fem öre, men självklart skulle han snacka med mig. Tänk dig en super speedad försäljar-typ som efter varje mening antingen säger "you know what I mean" eller "you know what I'm saying" och aldrig låter dig få en syl i värdet. Det var de två sakerna jag förstod av hela hans utläggning. Han försvann i fem minuter, kom tillbaks och var dyngblöt i huvudet o det droppade ner över hans tröja o han visade mig en burk vars innehåll han sa hjälpte hans hud att blekas. Under tiden han snackade med mig fick jag två frågor och det var var jag kom från och om jag hade problem med att han var svart.... Har man inte så får man kanske... Haha =)

Iaf, på kvällen hängde jag med Alin och Sanna ut, vilket var skitkul verkligen. Hemma drack vi lite vin innan vi stack ner till Main street o gick till ett av våra favvoställen, World Café. Där råkade de dessutom ha jävligt god öl, så två sådana drack jag innan jag blev så snett full o gick ut för att spy och däcka framför dörren intill en butik som låg en bit bort. Stackars butiksägare, men vad ska man göra. Fattade ju fan inte hur man kunde bli så full på så lite alkohol, men jag kom fram till att det inte var nån bra idé att dricka alkohol tillammans med så stark medicin jag äter. Inte så bra jag vet, men jag läste på förpackningen innan att man skulle "limit alcohol use while taking this drug. Daily use may increase the risk of stomach bleeding". Alla tolkar väl det som att om man är alkoholist, så ska man minska det dagliga intaget till bara några gånger i veckan?  Eller? Jag dricker ju fan aldrig känns det som, men ändå blir jag straffad HELA TIDEN!


Jag o Sanna väntar på taxin


Jag o Alin inne på World Café. Jag är happy med skiiiitgod öl =)

Iaf, Sanna hittade mig o fick hem mig i en taxi, vilket jag är jättetacksam för. Dagen efter var inte så kul, aningen bakis! Men jag tog mig ur sängen o hängde med Sara ner på stan o fikade och åt sushi, även om inget riktigt smakade som man ville att det skulle. Resten av lördgen blev lugn. Jag var hemma, de andra var ute. Jag kollade på No Country for Old Men IGEN!. Tur den är grym.

Kommentarer
Postat av: Sanca

DU ÄR JU BRUN!!! Skitsnyggt, men du har nog fan gått om mig.. piss! Solen imorgon för mig då!

Men shit Debbie dubbeldeckare.... va fan! Har du inte lärt dig eller? =P

2009-05-04 @ 13:30:37
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Annika

Jag säger som din syster: Du är ju asbrun och skitsnygg! Tror jag avvaktar att åka neråt efter ditt återvändande, vill ju inte framstå som ett lik. Sen ser jag att du har "blicken", ja, på båda fotona, så skulle inte påstå att en däckning kom som en överraskning ;)

2009-05-04 @ 23:30:45
Postat av: Annika

Jag säger som din syster: Du är ju asbrun och skitsnygg! Tror jag avvaktar att åka neråt efter ditt återvändande, vill ju inte framstå som ett lik. Sen ser jag att du har "blicken", ja, på båda fotona, så skulle inte påstå att en däckning kom som en överraskning ;)

2009-05-04 @ 23:35:11
Postat av: Annika

Jag säger som din syster: Du är ju asbrun och skitsnygg! Tror jag avvaktar att åka neråt efter ditt återvändande, vill ju inte framstå som ett lik. Sen ser jag att du har "blicken", ja, på båda fotona, så skulle inte påstå att en däckning kom som en överraskning ;)

2009-05-04 @ 23:35:17
Postat av: Mar

Jag haller med tosabitarna... du ar brun'ish och skitsnygg! Och jag far ta lite skit for att jag inte var dar och barndmansbar hem dig!!!



Och yster, hon passar javligt bra med lite farg.. hon har nog haft en image-intervention lixom. Far jag ett pris om jag lyckas klippa ett foto pa henne i typ rosa kjol??

2009-05-06 @ 01:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0