AAAAAAAAAAAAA

Jävla lyckad kväll! Sket i att gå på Morbid Angel spelningen, eftersom jag var ute i lite sista minuten o biljetterna hade gått upp till 116 dollar! Vad fan tror dem liksom?! Vem betalar så mkt för att se ETT death metal band... Knas.
Men schysst o lyckad filmkväll på lektionen. Gillar verkligen filmvetenskapen nu, till skillnad från i början när jag tyckte det var lite mindre kul. Såg lite kortfilmer ikväll o kortfilmer är alltid kul och intressanta. Såg bland annat en svensk som var skitkul. Läraren hade en samling kortfilmer i en dvd-box som jag måste köpa, Wolphine. En påminnelse till mig själv.

Men bäst av allt var ju att man äntligen fick ut uppsatsen jag gnällde om i veckor förut och att jag fick ett A! Var en av få som fick det och det är skönt att man fick lite cred efter allt blod, svett och tårar... =)





På tal om det... Min ritning gör mig galen.
Och den så kallade förmedlingen jag åkte hit genom har tydligen inte betalt in skolavgiften än.... Vafan! Viktor, tönten som jobbar där, ska få så mycket skit. Jag ska kräva tillbaks avgiften jag satt in till dem tänkte jag och betala skolan själv.. Kan behöva de extra cash som blir över eftersom dollarn sjunkit. Eller så gör man en "Sandra" och behåller alla pengarna haha =)

Nu ska jag belöna mig med att rita. Wee.

Kommentarer
Postat av: Sanca

Grattis till betyget!!! Starkt jobbat! =)



Gör en Sandra??? Dom verkade ju för fan inte vilja ha betalt då jag försökte flera ggr, men sen jävlar kom dom på att de saknades cash i kassan och då fick jag ju betlat... tur man inte gjort av med pengarna bara! =)



Det är inte första gången dom inte betalar skolan... hände många i Milano också som åkte genom dem. De är idioter till MAX! Sa jag till dig,....!

2009-05-27 @ 16:12:02
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Mammis

Grattis! Du är bara ssåååååååå duktig!!! =)=)



Puss o Kram

2009-05-28 @ 01:05:50
URL: http://lb.pointblog.se/
Postat av: Mar

Du ar sa javla go, Dee!

Jag tvivlar inte alls pa att du kan.. och det vet du, aven om du ibland kollar pa mig och undrar vad pommes heter pa engelska ;)



Och angaende MA... oroa dig inte, vi ska se en massa metal.. det LOVAR jag..

2009-06-01 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0