Squirrel paradise

Jäättelugn helg. Lite så lugn så att man kan tro att jag tycker att jag har all tid i världen, men jag borde typ ta vara på tiden o hitta på lite mer saker här. Har en lugn pluggperiod nu o jag funkar ju som så att när jag inte är under nån direkt stress så blir jag latare än latast. Lättja är ju utan tvekan den synd jag missbrukar mest, men annars är det nyttigt att bruka synderna lite emellanåt. Livet är kort!!!!
Men det kostar ju att göra saker och eftersom jag inte har en bil, så blir man lite begränsad i denna stan, för det tar en evighet att ta sig mellan alla platser, så det är inte konstigt att vartenda LA-bo äger en bil. Man märker ju på bussen att det BARA är lägsta packet och studenter som åker kommunalt.  Men det är en upplevelse varje gång! Nästan alltid nån snubbe som sitter och pratar högt med sig själv eller nån tant som gapar och är sur på alla =)

Vi var iaf ute o tog värsta långa promenaden vid stranden igen, jag o Malin iaf. Vi upptäckte att vi var i ekorrarnas paradis medan vi gick norrut längs bergssluttningen ovanför stranden.  De var överallt. Jag har ju nån slags ekorre-fetish, så jag måste ju fota dem varje gång =)

 

Utsikten uppe från Ocean Avenue. Malibu finns lååångt där borta

 


Jag mutar Squirly med en låtsasnöt, han blev sur o stack när han insåg att han blivit lurad

 

King of the Hill. Han såg lika uppstoppad ut som ugglan jag körde över för nån sommar sedan

 

Till slut var jag , Malin o Alin ute o tog en öl o snackade lite skit bara, sen satt man uppe löjligt länge som vanligt o sov bort halva dagen efter.

 

Söndagen innebar inte många nämnvärda aktiviteter. Jag o Malin var nere på 3rd street igen som vanligt, men jag höll mig på Starbucks i princip hela tiden och pluggade, medan Malin var ute o shoppade. Lyckades både läsa 20 sidor i filmboken och prata i telefon en timme innan hon kom igen =)  

Kommentarer
Postat av: Sanca

ASG, har du kört över en uggla??? Hur fan lyckas man med det liksom?! Hur fan kör du egentligen?



Skitsöta ekorrar... fan vad taskigt att blåsa dem! =)

2009-03-17 @ 11:03:56
URL: http://www.metrobloggen.se/Sanca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0