Tattooooo

Igår var jag o Malin i Hollywood efter att jag tvingade henne att tatuera sig. Hon ville ju men behövde en rejäl spark för att slutligen hamna på britsen o låta sig plågas =) Hon tatuerade sig på High Voltage Tattoo, studion som Kat Von D öppnade i samband med LA Ink. Studion hade en schysst inredning iaf =) Jobbar ju typ elva pers där. Khoi hetta han som Malin fick, han var en jävligt skön snubbe, så vi satt o babblade i två timmar om de stora och knäppa skillnaderna mellan Sverige och USA och även om fotografering eftersom han också tog kurser i det. Malin gjorde en fjäril på sin högra sida av magen vid höften, som hon fick uppritad efter ett foto hon tog på en fjäril hon hittade precis här utanför.

 

När vi var klara vid 21.30-tiden så kom vi på att vi inte hade pengar på oss till bussen, så vi ringde Lupe, som fick komma o hämta oss =) Fan, det är bra att ha en extrapappa alltså. Han tjatade på om att det var ett mirakel att vi hade ringt precis innan han skulle stänga av sin telefon för att sova… man bara jaja, whatever!!!!!!!!!! =) Hem kom vi iaf =)

 

Rille, jag ska ta foto på honom!!! Jag glömmer det hela tiden! =)

 

 

 

Mycket Kiss och lite Simpsons på dasset

 

Malin ser relativt lugn ut ändå =)


Khoi, hette han nog


Och resultatet dåra ;) Fiiiiint ;)

Jag är så jävla sugen på att gadda mig, men mer kräsen person än mig får man ju fan leta efter. Man hade ju velat trolla bort min fula stjärna med nåt annat schysst.

Kommentarer
Postat av: Greken

Yo yo Dabrowzki och co! Tycker helt klart du skall gadda dig i Hollywood, yeah! Motiv kan ju vara rätt svårt som du säger men ang stjärnan så tycker jag den passar dig. Men visst, det är du som skall gilla den. Tänkte .. skiljer sig priserna på tatueringar mellan staterna och sverige? Man har ju bara sina tankar på hur mycket t.ex ryggtavla kostar hos Kat eller gubbarna i Miami. Well well, vill bara säga dig att jag gjorde min sista arbetsdag sedan 2006 på jobbet idag. Nu hade man önskat att man hade en bokad biljett till staterna för det ser ut som att det blir en lååååång "semester" innan man fixar nytt arbete.



Nä du, klockan är 00:30 och el greko skall hoppa i bingen strax. Ha de kaga Debbie!

2009-04-01 @ 00:32:03
Postat av: Annika

Haha där skulle jag vilja kissa :D

2009-04-04 @ 12:09:07
Postat av: Sanca

Hahahaha, fetdiggade Simpsons där alltså!!

2009-04-05 @ 14:56:47
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0