Malibu och surfdebut!

I fredags stack jag o Malin till Malibu och tänkte bara ligga där o ta det jävligt lugnt o ha det bra, vilket vi gjorde också.  Lupe körde oss dit eftersom det är en bra bit bort. Han dumpade oss och hämtade oss sen igen när vi ringde o bad honom komma. Han är bra att ha den dära :D Han själv sa att vi borde kalla honom Lupe Cruiser, som cruisar runt med oss hela tiden =) Det är ju nåt fel på honom eftersom han varken har fru eller barn och är katolik, och tycker att köra runt oss är det roligaste som finns.

 

Malibu... Man hade ju kunnat bo i nåt av husen där uppe

Den här hade drunknat och sköljts upp av vågorna =)

Strike a pose ;) Okej, att man inte är brun, men man bländar ju kanske inte folk på samma sätt mer


På kvällen tog han oss till ett köpcentrum i Culver City, men dit ska jag ju aldrig igen, vilket skämt.

 

Lördagen var lördagen med stort L. Vi åkte ner till stranden, alla vi i detta hushållet. Jag o Malin hittade först inte Alin och Sophie som åkt tidigare, men vi hittade ett gäng andra svenska tjejer som vi snackade nån timme med innan vi slutligen mötte upp de andra. En av tjejerna skulle minsann till Coachella, weehoo! =)

Jag tog en sjuhelvetes massa bilder på Alin när hon surfade och till slut gav jag mig ut i det kalla vattnet själv för första gången. Jag skulle också prova på att surfa, eller vad man nu ska kalla det jag gjorde haha. Flög som en jävla vante iaf och ska väl vara glad att man lever =) Men det var sjuuuukt kul så det ska jag ju lätt göra om igen =) Några fotobevis finnes nedan.

 

Alin ger sig ut

Och kommer in och gör allt för att stå kvar på brädan så att jag kan ta ett hyfsat kort

Och så kommer jag hahaha:

 

På kvällen stack vi hem till Sara och Nazli. Sara är en tjej från en av mina träningsklasser och hennes polare fyllde år så där hamnade vi. Jag hade uppenbarligen öltorka i kroppen, för alla ölen försvann jävligt fort =) Till slut hamnade vi ute i Hollywood på en klubb som heter Apple och det var väl det första stället som varit rätt okej, så det var jävligt kul iaf. 

 

Malin går loss mer kameran när vi förfestar i vårt lyxiga sovrum

 

Och lite senare med tre liter öl i blodomloppet =) hahaha

Och ännu senare ute på Apple, jag och Sara:

Stäng käften för fan!!!

 

Idag har man i alla fall haft söndagsångest och tycker inte om att skolan stressar mig. Så nu ska resten av söndagen vigas till skolböckerna….

Kommentarer
Postat av: Sanca

Hahaha, jag testade också surfa i england... shajt alltså, det är inte lätt! Vaddå kallt vatten? Ska det inte vara varmt där?? Hmm!

2009-03-30 @ 10:21:20
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Greken

Hahahaha! Gillar bilderna. Först en ordentlig Debbie på beachen -09. På kvällen dras det till fest och poserna kommer fram. Första bilden tagen och Debbie ser relativt nykter ut. Några öl hit och dit så blir poserna mer extrema. När humlet lagt sig som en gräddtårta i buken och jäst lite så kommer de otroligt snygga festbilderna som man bara ångrar att man var med på, hahaha. Nice Debbie. We like!



Lycka till med surfingen och du!

Jag eller det kanske finns fler, vad vet jag.

Jag/vi vill iaf se Lupe nuuuu!!!



Tjopang!

2009-03-31 @ 00:26:03
Postat av: Sara Z

ja och villken härlig blick jag ligger inne med då (Y) det sjukaste är att jag kommer inte ens ihåg denna bilden.... och jag drack inte ens.. börjar fan undra om någon spetsade min cola hahah ;P

2009-03-31 @ 08:43:30
Postat av: Sanca

Håller med greken... VI VILL SE LUPE!!!

2009-04-05 @ 14:52:06
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0