Kärringproblem

En del har ju redan hört mig tjata om det som fan, men jag vill ju gärna dela med mig till hela världen att jag håller på att bli gammal. Jag visste att mitt liv inte kunde vara rosa och underbart för evigt, o nu har alla mina onda gärningar kommit ikapp mig och straffat mina höfter… och det gör ont som fan. Inte hela tiden kanske, men tillräckligt ofta för att man ska tycka att det är aningen störigt att känna sig som 80 år när man är 24. Nån som vet vad det kan bero på? Värre o värre blir det också och jag tycker det är jävligt synd om jag ska behöva lugna ner träningen bara för det, nu när man äntligen tagit sig ur några av de dåliga vanor man dragit på sig genom åren.  De blir läkaren när man kommer hem, ifall det inte blivit bra. 

 

errorerrorerrorerrorerrorerror

 

Annars har jag haft en bra vecka än så länge. Går o nojjar lite över kommande midterm exam, mest för att jag vill hinna göra massa saker o inte plugga så mkt som jag vet att jag kommer behöva göra då. Jag har ju planer på massa saker de närmaste veckorna o månaderna. Jag har bestämt att jag ska till Couchella-festivalen om ett par veckor, till Vegas helgen efter, till Yuma och sen till Mexiko och käka get.

 

 

Har suttit ett bra tag nu o ritat upp min skiss på lägenheten så att den ser anständig ut. Så här bor vi:

 

 

Färg börjar synas i ansikte och på kroppen minsann. Känner mig som en helt annan person =) Nästan så att man får identitetskris. Legat på stranden halva dan idag o det var ganska soft får jag säga. Nojjar ju mer nu för rynkor när man dessutom har höftproblem och snart får förbereda sig för kommande höftledsoperationen. Jag menar, man kan ju försöka se ung o fräsch ut även i rullstolen.

 

Syrran drömde att jag dog inatt… Känns ju ännu mer betryggande =)

 


Kommentarer
Postat av: Greken

Tja Debrowska! Du skall vet att jag kollar efter uppdateringar av din blogg vart och varannan dag!



Som du skrev senaste inlägget här ang dina kroppsliga förändringar så måste jag säga att man knappt trott att det varit du bakom tangenterna på andra sidan jorden. Träning till 100, nu lite gulbrun efter en massa stekande på beachen. Jisses.

Debbie, en blek "liten" tös som älskar svarta kläder. Nu plötsligt väldigt utseende fixerad när det kommer till sig själv .. alltid lika kul och läsa om dina upptåg, tankar och berättelser från andra sidan atlanten.. ser fram emot att träffa dig när du kommer hem på en visist!

Greko-morsan hälsar också :]

Nu blir det fika!



Ha de kaga Debbie

Greko

2009-03-26 @ 17:07:02
Postat av: Sanca

Håller med ovanstående inlägg och måste bara påpeka att du kallade ditt liv... ROSA! Ehmm.... värmeslag på hög nivå tror jag! =)

Illa att höra om höften måste jag säga.. inte kul alls, men det blir säkert bra.. du är nog bara lite otränad.

Gillar dina bilder alltså.. så jävla bra!!!! =)

Ritningen blev skitbra också... får du säkert bra med beröm för! Lycka till med inlämingen!

2009-03-26 @ 17:53:54
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Mammis

Vad är det med dina höfter?

Snygg ritning =)



Puss & Kram



2009-03-28 @ 02:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0