Fyllesnack en fredag

Okej, jag är bara fyra öl in på kvällen, men det räcker ju för att det ska ta dubbelt så lång tid för att skriva utan stavfel...

Det var typ meningen att vi skulle dra ut idag på nån bar här i närheten, men efter dagens intensiva pengaslösande, så kände alla att de var så trötta att de pallade inte. Alltså sitter jag nu här, ensam lite småfull o "smuttar" på min öl och är sugen på att öppna rödvinet. Newcastle Brown Ale är det som erbjuds inom en kvadratkilometer, så det är det som rinner i blodet i skrivande stund.
Sitter typ och garvar högt med mig själv när jag tänker på Annika speciellt, men även andra saker o incidenter som kommer upp. Annikas kommentarer alltså... Jag hoppas du är i Skåne mycket i sommar!!!!!! Malin sitter bredvid och tycker nog jag är knas.

Angående Linn och min syster... radarparet från Åstorps Elite Drunks. Foton och bilder är samma sak, jag VET!! Men det behöver inte vara det i exakt alla stunder =)

Sitter och är lite heldeprimerad över att jag inte befinner mig i Mexico City just nu. Fredric med Shining lirar där imorgon o jag hade ju skitgärna varit där o sett. O träffat Fred eftersom det var typ 5 månader sedan, alldeles för länge sedan med andra ord.  
Men jag ska lägga det bakom mig och tänka på att jag o Malin kanske ska hyra en bil nästa vecka och köra upp till San Francisco över helgen =) Jippi!

Antar syrrans ultrasvåra utmaning:

Tre jobb jag har haft: åh, mina superglamurösa jobb har varit t ex säljare, kassörska och kurir

Tre platser jag har bott på: skulle kunna nämna trettio, men för att göra en lång lista kort - Helsingborg, Åstorp, Hässleholm

Tre saker jag gillar att se på TV: Lost, Dexter, Dead like me

Tre favoriträtter: Min egen lasagne, Fredrics pannkakor, random sallad med kyckling

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Lite i Helsingborg just nu, men annars i Mexico City eller på Hawaii.

Tre favoritplagg: Klänning, kjol, hoodie. Kombinera inte dessa tre!


Idag är det andra gången det är fredagen den 13:e sen jag kom hit. Sist såg vi ju filmen Friday the 13th som jag INTE rekommenderar. Denna dagen har erbjudit schyssta promenader längs Venice Beach i morse med frulle på en bra restaurang längs standen med skymtande delfiner i det oändliga stilla havet o med kärlek o harmoni i luften. LA är romantikens stad, här finns plats för de mest lökiga och ultimata dejterna du bara kan komma på. Jag menar, jag har hört talas om dejt ute på surfingbrädan med simmande delfiner runt omkring.... ;) Haha... Grymt!
Men jag struntade i dejtandet och shoppade upp ett par tusen idag på grymma Dermalogica-produkter , Dior-mascara och I.D mineralsmink etc etc... men allt ligger typ på halva priset i jämförelse med i Sverige. Känner mig lite dryg just nu hahaha =)



Jag och Alin på stranden med Santa Monica bakom oss, på väg till Venice



Venice boardwalk

Godnatt! Fast jag ska inte sova nu.

Kommentarer
Postat av: Sanca

Åstorps Elite Drunks?! Jag är full o stolt så tro inte jag skäms över det!!!! =P Du också tydligen! =)



Jättefina bilder, nog inte mysigt att gå där på morgonen innan en nice frulle någonstans.



Dejt på surfingbräda med delfiner... hmm.. den hade man kanske smält för lite!

2009-03-14 @ 11:41:39
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Linn

HAHA! Yeah we are the drunken masters!

Men snälla Debbie, kan du inte ta på dej en kjol, en klänning och en hoodie. Ta sen en bild och lägg upp här. Kom igeeen!!

2009-03-15 @ 16:58:05
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Sanca

Jag håller med Linn, vi vill se foto, eller bild om du hellre vill utrycka dig så, på den outfiten!

2009-03-17 @ 11:16:39
URL: http://www.metrobloggen.se/Sanca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0