Vemod

Idag blev jag helt klar med skolan. Helt sjuk känsla. Befriande. Så jävla glad att jag orkade plugga så mycket som jag gjorde på slutet, för det gav verkligen resultat. Fick ett A i Fotokursen också. Men vad ska jag göra nu när jag inte sitter i min hörna i köket o pluggar? Jag blir lätt rastlös. Man är fan aldrig nöjd =)
Nä, men jag o Noel har planerat att glida runt i hennes bil lite olagligt o köra upp i bergen o kolla in massa andra schyssta platser =)

Men ändå har man bara kännt ett konstigt vemod hela dagen. Alin springer runt o har panik o pusslar o packar som aldrig förr för att få ihop det i väskorna. Imorn åker hon. AAAAAAH!!
O jag känner mer o mer hur jag trivs här. Hur mkt jag än vill hem o så, så känns det rätt jobbigt att åka härifrån. Tänker på när syrran berättade om när hon flög hem från Milano, hahaha. Du vet vad jag menar om jag säger att jag kommer tänka o känna samma sak när jag sitter i planet o tittar ut när vi flyger förbi Hollywood-skylten =)



 

Kommentarer
Postat av: Sanca

Hahaha... ja, jag vet precis hur det är!!! tänker tillbaka Som jag grät när jag såg Dolce & Gabbana skylten när vi lyfte! Som ett barn! =)

2009-06-12 @ 19:37:36
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Anonym

Vet att du inte har det avslut pa USofA som du skulle vilja ha, och det ar jag mycket ledsen for. Men jag ska fa tillbaks dig hit... sa ska vi leka rednecks som fan i Joma. Aka getstuvning, dricka dassig mexikansk ol och skjuta skjutjarn.



Du vet, jag vet..

2009-06-17 @ 16:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0