Skjut mig, tack

Typ så känns det. Det är fan illa om man vill hem härifrån fort som bara fan. Jag slutar skolan imorn och hade massa planer till helgen o kommande vecka, men de gick åt helvete av massa olika anledningar. Inget att göra åt saken... bara det att mer eller mindre alla som jag bor med plus alla andra man känner har ju också planer eller ska resa hem, så här sitter man o får "njuta" av Los Angeles en och en halv vecka utan pengar. Annars hade det inte varit så himla svårt att roa sig. Och vädret går ganska mycket upponer här, så man kan inte förlita sig på att man kan vara ute i solen en massa heller.
Mitt flyg gick inte boka om, annars hade jag kommit hem i helgen, och inga nya biljetter gick ju under 8000 spänn.

Men annars är jag väldigt lättad över att skolan gått bra. Är inte alls säker på mina betyg, men kommer antagligen få ett A i de flesta ämnena och kanske nåt B i någon utav dem, men det kan man ju stå ut med =)

Trots massa nojja inför alla finals, så har jag lyckats ha massa kul ändå. Stack o käkade på lyxhotellet Antonio jobbar på i fredags vilket var jävligt nice med VIP-platser o sånt, vi kunde låtsas att vi var svinrika inför alla andra som var där hahaha =) Jag o Alin stannad längst o träffade som vanligt på väldigt konstiga människor. Det är ju inte första gången. Och det är inte första gången jag träffar på snubbar som tycker att de kan läsa en skitbra o börjar berätta allt om hur man är. Ibland prickar de in vissa saker ganska bra, men inte alla gånger. Den här snubben sa att jag gillade långa mörkhåriga killar i Armani-kostym med grymma bilar hahaha =) Inte för att det är ett big no no, men ändå, det är ju inte som om att det är den typen jag brukar falla för. Men bra gissat, för det stämmer ju inte alls in på vad 99 % av alla tjejer i Hollywood är ute efter. Men lite cred får han för att han fan fick full pott på Alin =)

I lördags hakade jag, Alin och Malin på vår polare Mat o kollade in när hans polare och Alins tränare Marcus Kowal tävlade i nån slags MMA fight. Det var jävligt kul faktiskt. Stället låg ute vid flygplatsen i en stor flyghangar. Massor av folk och detta var ju inte ett undantag när det kommer till knasiga människor. Mycket testestoron och mycket "vitt skräp" för att citera Alin haha =)
Efteråt hängde jag o  Alin med Mat o hans brorsa o käkade på ett jäkligt schysst brasilianskt ställe.

Förutom det har ju det mesta handlat om att plugga som en idiot inför filmexamen som jag skrev igår o som jag tror gick ganska hyfsat. Min lärare var lätt en av de bästa jag haft, även om han gillar Per Gessle och Gyllene Tider sedan vi såg den nya svenska filmen Låt den rätte komma in på förra lektionen och man hörde Pers gnälliga jävla röst bryta den annars ganska behagliga tystnaden. Min lärare har erkännt att han laddat ner skiten efter att jag gav honom min inte så trevliga utläggning om varför jag inte pallar med Gessles menlösa trallande, men han sa att han trodde att han skulle komma undan med det här eftersom ingen fattar svenska. Men alla fattar ju liksom "lalalalalalalalalaa.... hej hej!" som brukar vara 90% av Gessles textinnehåll.


En jävligt schysst film, Debbie tipsar!


En mindre schysst snubbe, Debbie tipsar inte!

Men iaf, min lärare höll ett ganska schysst tal under lektionen där han sa att vi var hans första klass och att vi varit fantastiska. Rösten skar sig till o med o han såg ut som om att han skulle börja gråta vilken sekund som helst. Nu kan jag bara hoppas han inte är så förbannat petig med sista provet =)

Sista dagen imorn med Alin. Först sista provet kl 8 på morgonen, sen blir det storstädning av rucklet o sen ska jag ägna resten av dagen med Alin antagligen. Kommer saaaakna!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanca

Verkar som ni haft kul som bara den alltså! =) Riktigt duktigt jobbat också... du ska känna dig jääävligt nöjd! =)

Men sen är jag liiite besviken.. hur fan kan du tycka den filmen är bra??? En av de sämsta filmer jag någonsin sett!!!! =)

2009-06-12 @ 19:36:14
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0