Semester i LA

Nu har man ju faktiskt semester o den ska jag se till att njuta av, för resten av sommaren ska man ju jobba som fan. Undrar redan hur det ska gå första dan på jobb. Känner mig som nybörjare igen.

Så nu är det bara jag o Sophie i huset. Skönt med rätt  mycket mer yta även om det känns tomt. Alin som hade allra mest saker och som åkt hem, har bokstavligen lämnat ett eko efter sig =)
Vi roar oss så mycket det går o börjar haka på Nazlis rådande livsfilosofi - festa tills vi stupar, sista helgen i LA! Hon är till o med sjuk, men det hindrar uppenbarligen ingenting. Jag är som levande död, men är på god väg att bli övertalad att hänga med ut ikväll också, precis som igår. Fast jag vet inte... Funderar på att ligga hemma o kolla på Clerks 2.
Igår var vi på Hwood igen, det var jäkligt kul även om man knappt kunde gå och vara vaken samtidigt sen när klockan var 3 på natten o de andra ville på efterfest. 


Jag, Nazli och nån snubbe med emo-frissa som jag inte minns namnet på



Sara und Sophiiie


Deb walking down the streets of Hollywood.... 3 på natten

Har inget internet längre heller, för att Verizon är så jävla inkompetenta!!! Vi sa upp abonnemanget från det datumet vi har betalat fram till, men de uppfattade det tydligen som om att vi ville de skulle stänga av det så fort de bara kunde. Och efter 40 minuter med dem på telefon, så får jag efter 3 omkopplingar veta att det inte går att ta tillbaka det och att man måste beställa nytt abonnemang. Jo, eller hur!!!!!!!! Jag hatar dem mer än Tele2!
Så nu är det Coffee Bean som gäller halva dagarna. Men de har jättegott green ice tea =)



Kommentarer
Postat av: Sanca

Hoppas du drog med ut igår... jag tycker det är rätt... festa där medan du kan.. sova är pensionen till för! =)

2009-06-14 @ 11:34:27
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Anonym

Oj, lämnade jag ett sånt stort eko?? Tycker du jag har mycket saker? Nej, det är väl inte möjligt?? Äh, känns som att Lupe & Co. inte märker av om det byggs på med lite fler saker i deras garage redan fyllt av crap!!! Skönt att se att du festar på Debbie. The way to go... Sen blir det kryssning a la Alin och Debbie.

2009-06-15 @ 13:10:51
Postat av: Greken

Ehhy yo Debbie! Kommer bli kul att få träffa dig igen! Kommer ihåg när våra vägar skiljdes efter en fika på mums :) Nåja, glöm fan inte nu att ringa när du är i Ä-holm. Sitta på statoil och glo i 1-2 timmar är inte nödvändigt när det finns trevligt sällskap här hemma! Jalla habibi!



Skall bli kul och höra en massa från L.A.

Har ju följt din blogg men man vill ju höra de götta grajårna, hahahaha :D



Ha de kaga och hoppas hemresan går bra!

Chip o tjofräs!

2009-06-16 @ 13:13:57
Postat av: Mar

Vaffan, sitter du och planerar kryzzning med Alin?! Jag ska med.. jajeman, det ar sa det ar. Ja, inte om kryzzningen ar till Finland, da kan ni fa aka sjalv.



Saknar dig allt! Och vi ska se Clerks2 en dag. Hela!

2009-06-17 @ 16:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0