Helgen som varit

Mycket som händer nu, man måste ta vara på varje jäkla minut. Man ska pressa in en jävla massa plugg, fotograferande och lite nöjen.
Har lyckats med det mesta i helgen och veckan överhuvudtaget. Träffat Noel från min fotoklass en massa i helgen, har hjälpt varandra med den sista fotouppgiften vi hade kvar och det tog en jävla tid. Men det var iaf kul.
Jag offrade mig och rökte en cigg för fotots skull, som egentligen skulle vara för en närbild, men denna bilden blev jävligt schysst med färgerna och håret:


Visst ser man nybörjare ut haha =)

Fick även in en lite för dyr shoppingrunda, vilket har resulterat i att jag är snorfattig just nu, så jag går med i syrrans klubb. Men jag tyckte jag var värd det, har ju knappt hunnit handla nåt här... känns det som iaf =)

I fredags var jag ute, körde på Hollywood en antagligen sista gång innan man ska hem. Var jävligt kul faktiskt, traffade för en gångs skull inte så jävla många dryga personer. Aningen full o med trevligt sällskap. Stället hette Hwood om jag fattade det rätt.


I väntan på taxi. Nazli fångar mig i nån underlig pose =)


Vi hittade ingen taxi, men vi var 5 tjejer intryckta i baksätet på en bil som stannade och erbjöd sig köra oss till Hollywoood. Jag och Sara


Jag, Malin och Nazli... toaletterbilder är uppenbarligen obligatoriska


Tadaaa


Alla fem. Man kommer inte undan Nazlis kamera.


Hade denna veckans asgarv när jag, Alin, Sara och Sophie var o käkade på Swingers i lördags. Vi kom in på Sveriges karta, var vi alla bodde. Bara Alin som inte är från Skåne, så jag ritade en fin Sverigekarta på ett kvitto o satt ut Helsingborg, Landskrona och Malmö och sen var världens geografilektion igång. Alin hade sen innan erkänt att hon sög på geografi, och det är ju okej, man kan inte vara bäst på både geografi och laga mat o träning, men hon är bäst på att få mig att tjuta av skratt. Jag förändrade tydligen hela (eller nästan) hennes världsbild när jag visar var Malmö ligger och ritar ut Danmark. Hon tar pennan och ritar hur hon alltid trott att det såg ut, se bilden. Danmark UNDER Skåne och Malmö mellan Trelleborg och Ystad =) =) =) Så jävla bra... Magkramp av skratt.
Inte nog med det... vi berättar historien för Malin när vi kommer hem och hon bara "ja... men det trodde jag också!"


Kommentarer
Postat av: Sanca

Hahahaha... alltså, ja.. stockholmare verkar inte som om dom vet mkt mer än .... stockholm lixom! =)

2009-06-02 @ 22:41:17
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Alin

Ja ja, vi Stockholmare är tydligen rätt korkade men jag bjuder på den. Fick ju tydligen alla skåningarna att skratta. Ska genast börja studera Skandinaviens karta och sen har vi ett förhör i höst Debbie.

2009-06-03 @ 15:45:04
Postat av: Anonym

Det ar skitbra.. alltsa, det ar ju rent lojligt... for de maste ju kollat pa en karta da och da.. kanske.. eller???



Eller de och de.. Alin pratar for sigsjalv... du ar skitbra Alin, du sager sa roliga saker....

2009-06-07 @ 02:48:05
Postat av: Anonym

Alla tankar. Vartenda en. Ar pa dig!

2009-06-15 @ 22:30:51
Postat av: Pixxxie - Uddevallas största blogg

Kikar in =) shyssta bilder hehe =D Ha en bra dag

2012-04-27 @ 10:06:23
URL: http://www.mondoblog.se/pixxxie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0