Dagen innan hemfärden

Det är lördag, imorgon är det söndagen jag ska hem. Känns så sjukt konstigt.
Huset ser ut som Tyskland 1945.
Jag köpte en ny stor resväska, men vet fortfarande inte hur fan jag ska få ner allt. 
Köpte nyss en bussbiljett hem från Stockholm. Jag tror inte jag kan uttrycka mig tillräckligt mycket om hur för jävligt det känns att jag måste åka buss efter 15 timmars flygresa!! Nästintill förnedrande...
I alla fall så är man hemma tidigt på tisdag morgon och kommer behöva knapra massor av Stay awake-tabletter för att klara av dagen.

Nu ska jag säga hejdå till alla på Coffee Bean och åka hem och ordna upp röran =) Sen ska vi sänka vodkaflaskorna vi fick av Sara o Nazli =) Gråta en skvätt och sånt.

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh fy fan vilken ångest du måste ha nu!! Och när du kommer hem. Men det går över, jag lovar! Hoppas nu allt, som sagt, går finfint hem. Ska bli så jävla roligt att träffa dig sen också =) Vi hörs! KRAM

2009-06-21 @ 21:02:43
Postat av: Mar

Mmm, du ar inte den enda med angest. Jag kryssar i "Kom ihåg mig?"-rutan har pa bloggen och ser om den funkar. Alltsa om den far dig att komma ihag mig alltsa. Skulle du glomma sa kommer jag och besoker dina drommar... da ska jag vara psykopaten med alghorn pa min hjalm, som avrattar alla med en spork(halv spoon half fork)...



Annars sa ses vi igen. I detta livet. Du kan inte gomma dig. Jag kommer att hitta dig, med eller utan spork.

2009-06-25 @ 00:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0