Inte skrattat så här mycket på länge! Dagen innan allvaret börjar

Jag trodde jag skulle vara skitstressad idag, dagen innan jag ska börja skolan. Men vad har jag gjort?? Tagit det lugnare än nånsin. Jag måste ta mig ur mina slackervanor nu, det är jag ändå tvungen till när mina första lektioner börjar 9.30.

Imorn börjar dagen med en Photography-klass. Det krävdes ju en systemkamera för att gå denna klassen och det köpte jag häromdagen, så nu är jag en lycklig ägare av en bra digital systemkamera. Än så länge så är alla bilder jag lagt upp tagna av Malin och Sophie, för jag har inte kunnat fota nånting alls. Så nu blir det ändring på det.

Vi åkte på matshoppingtur med Lupe idag, han körde oss runt till ett par butiker som vanligt. Sen bestämde vi att vi ska ha shoppingdejt varje fredag nu, så han kör oss vart vi vill handla =) Vi har sån jäkla tur med denna snubben, han är så snäll o omtänksam.
Och lyhörd. Han snappar upp allt man säger. Malin gick förbi en kalender med hundar på, hundar av rasen hennes mamma äger, och kollade på den o sa hur söta dem var typ. När vi kom hem efter att ha varit på bio ikväll, så står det en låda utanför vår dörr, med massa saker han köpt till oss, som han märkte att vi glömde handla, som t ex några koppar eftersom vi fått dricka te ur plastmuggar ett tag nu. Men bland dessa sakerna han köpt låg självklart tre stycken kalendrar med hundar, en till oss vardera haha =) Visste inte riktigt hur jag skulle reagera, man ville typ gråta för att han är så snäll men missade att köpa rätt sorts hundar hahaha... sen var jag tvungen att börja asgarva när jag såg kalendern jag paxade direkt! Grymmaste fluffhunden ever!

Här har vi Maj, Juni och Augusti... Stirra nu ordentligt ett tag, det blir bara roligare o roligare...


HAHAHAHAAAA!!!

HAHAHAHAHAAA!!!



Klockan är snart halv två på natten o jag sitter o garvar hejdlöst så att mascaran rinner åt hundarna med den ena afroskallen efter den andra hahaha... Övertrött, hungrig o stressad för jag ska upp till skolan om några timmar. Hoppas nån har lika kul som jag!! =) Synd ni inte kan se dem i lika stor upplösning som jag kan.
Mamma, sluta klipp Mollie, så att hon ser ut så här när jag kommer hem!!

Kommentarer
Postat av: Mammis

Ja herre jesus! Jag skrattade också så att tårarna rann. Ju mer jag tittade ju mer skrattade jag! Nä du, sådär kommer Mollie aldrig att se ut så länge det finns saxar.

Puss

2009-02-17 @ 18:36:53
Postat av: Sandra

hahahha... ja, det var roliga bilder. Satt här också när mamma läste... trodde hon skulle dö av skratt. Per hade också sett dem så han kom hit o sa till mamma att hon måste in o läsa! Hahahhaa!

2009-02-18 @ 09:30:20
URL: http://www.metrobloggen.se/Sanca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0