visdomsord

Jag hoppas att Lupe aldrig hittar min blogg o översätter den, för då hade det blivit lite pinsamt. Men nu börjar jag fan bli trött på hans kristna skitsnack. Börjar tro att vi bor på baksidan av en sjuk sekt. Vi har som sagt många fördelar med att bo här, men när man blir hämtad klockan 22 efter sin kvällskurs, trött o sliten o hungrig, så vill man fan inte få ett häfte i handen där det första man ser är en text som säger "You are so blessed!". Och Lupe tänder lampan och säger att jag ska läsa det så att jag blir glad och mår bra!?!?! Läser genom häftet med massa sk visdomsord snabbt som fan, men inte blev man på bättre humör för det, snarare tvärtom. Denna gången orkade jag inte ens låtsas att jag brydde mig.

"if your parents are still married and alive, you are rare, especially in the United States" Eh..?

Kommentarer
Postat av: AJ

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Hur knäckt är du egentligen!? Tack för att du delade med dig så att jag fick chansen att känna mig ovanlig, är så glad och mår helt gudomligt bra nu! Du måste va blessed som har Lupe vid din sida, dag efter dag! Kämpa på med plugget och höften!

2009-04-11 @ 14:07:54
Postat av: Sanca

ASG

2009-04-12 @ 05:52:44
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0