Spikmatta is the shit

Var ju hos doktorn idag. Det gick bättre än vad mitt pessimistiska jag trodde =) Jag har en inflammation i höften, tydligen på liknande sätt man kan ha i knäet när det bildas vätska i muskelfästet, om jag nu fattade honom rätt. Han tryckte o kände o det gjorde jävligt ont, men det skulle vi försöka bota med att proppa i min antibiotika i två veckor framöver, men hjälpte inte det så blev det nålen in i höften för att ta bort vad det nu är som ska tas bort. Glöm att nån sticker en fet nål rätt in i höften på mig!!
Detta kom alldeles lagom till Coachella som börjar om elva dagar, men jag tänker ju inte gå där och inte dricka öl, så de tabletterna får se till att ha gjort sitt jobb tills dess. Tre dagar mer eller mindre spelar väl ingen roll??
Kom också lagom till min personliga ekonomikris, då är 300 spänn för en burk äckliga tabletter en hel förmögenhet. Men men, vad gör man inte för att få springa fritt igen?? =)

Mätte mig hos doktorn idag. Jag var 5 foot 4 inch and almost a half... Låter det vettigare än 163 cm? Jag fick iaf min set design-lärare att låta mig använda mig av metersystemet i fortsättningen.

Jag testade Alins spikmatta idag... det var fan inte nådigt vill jag tala om! Speciellt inte när jag skulle ligga på höften, eftersom det är så himla bra för blodcirkulationen, som i sig är bra för läkningen sa doktorn. Klarade ligga typ tre minuter på varje sida, för sen kändes det fan som om att huden skulle brista o alla tusentals spetsiga piggarna skulle orsaka förblödning med fontäneffekt a'la gammal tecknad style =) 
Men det var riktigt grymt att ligga över den med ryggen, lite mer jämn vikt över hela ytan liksom. Låg där o somnade med mattan bokstavligen fastnaglad i ryggen o med skön musik i lurarna. Rekommenderas starkt!!


6000 djävulska spikar

Kommentarer
Postat av: Greken

Hey! Den där spikmattan har jag också blivit rekommenderad! Har ju själv raint kess rygg och en kollega satt det var rena tortyren i början men var helt underbar efteråt. Har testat på akupunktur och där blir man också helt slut i skallen + nålar i händer, fötter, huvud, armar, ben, you name it!



Du verkar i övrigt ha jäkligt snäll lärare!

Använda metersystemet istället. yo yo.

Tänker bara på Pulp Fiction .... :]

Nåja .. det verkar väl vara lite mer skill och köra på metersystemet i staterna. De har väl lika stor koll på centimeter som vi har på inches ..



Godmorgon! :D

2009-04-07 @ 08:24:30
Postat av: Mar

Jankarna har ingen koll alls. Fraga standard jank om hur manga cups det gar pa en gallon, stressa honom lite sa ska du se hur en hjarnblodning sker framfor dina bara ogon.



Men piggar.. jag vill med ha piggar. Stalin maste ha lite goa connections att fa en sadan skont bla piggmatta, pa internatet har jag bara sett grona och orangea. Maste ta och skaffa mig en piggmatta.. nyttigt.

2009-04-08 @ 21:54:40
Postat av: Ankibank

Fontäneffekt, haha klockrent!!! Skönt att höra att det inte var något allvarligare. Låter inte helt skönt att ligga på den där mattan dock... Träffade du Pete??? Shiiit vad roligt, om han måste blivit chockad! Har du blivit shoppingfreak? Jag får väl nöja mig med bildbeviset på Malins bränna, den framgick ganska tydligt vid jämförelse med dig måste jag säga :P

2009-04-10 @ 13:52:44
Postat av: Kermit

Nu har jag besökt din blogg. Happy?

Dock så läser jag ingenting, mest bara för att vara jobbig ^^

2009-04-10 @ 16:37:55
Postat av: Sanca

Skont att hora att det gar over snart da, men ja, 3dgr kan gora javligt mycket... fraga mig, jag vet... halsfluss 17 ggr i rad typ for att jag slarvade sista dagen varenda javla gang! Men men.. du far hoppas pa det basta. Sj ar jag aningen dod idag kan jag saga... blev villt pa fullmoon festen igar.. skriver mer sen. Puss

2009-04-10 @ 17:24:44
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0