Jag är så lycklig

Fick den där asstöriga Pippi Långstrump-låten i huvudet där hon gastar om hur jävla lycklig hon är. Jag fattar inte varför jag får gamla barnvisor i skallen hela tiden. Nåt är fel... På samma sätt som Martin sa han hade fått Orup på skallen för ett tag sedan, det var en av få gånger jag kände väldigt mycket sympati för en annan människa haha!! Jag HATAR Orup!!


Behöver man ens kommentera???

Okej, mamma, jag ska sluta vara så negativ. Försöka iaf. Jag är duktig på att lyfta fram det dåliga i allt, jag vet inte var jag fått det ifrån, men är man uppväxt i hooden (Åstorp mer eller mindre) så sätter det ju sina spår. Nej, jag gillar Åstorp, faktiskt, men morsan emigrerade ju till Bjuv för ett tag sedan.
Men det är iaf inte riktigt så illa som jag får saker o ting att låta ibland, men många gånger är jag ju också ganska ironisk o skämtar om min egen otur och jag erkänner att jag är sjukt lat. Jag vill ju ändå påstå att jag har ganska mycket självdistans och garvar nästan dagligen åt mig själv =)
Kort och gott så trivs jag ju skitbra här, men jag var kanske inte så redo för att plugga som jag hade hoppats på och kontroll freak som man är och ställer för höga krav, så blir det lite knas ibland. Jag vill resa o se massor, inte sitta i denna flyktingförläggningen och plugga! Kan man klandra mig?

Provet i foto gick iaf bra idag, så det känns avslappnande. Nu ska jag hjärntvätta mig med No Country for Old Men i en veckas tid, det går nog bra till slut.

 Fatta att jag bara har 6 veckor kvar i skolan. Jag lovar att jag ska fira den 11 juni när jag gjort min sista final exam =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tsss....Vad är Pippi Långstrump-låtar på huvudet mot att drömma om skolgympan på högstadiet VARJE NATT????!!!! Fattar inte vad jag gjort för att förtjäna detta! Måste vara nåt ohyggligt... Puss, puss på Mini! När du kommer hem ska vi banne mig leka!

2009-05-01 @ 10:25:44
Postat av: Anonym

>Okej, mamma, jag ska sluta vara så negativ. Försöka iaf.



- Alltsa, jag brukade vara sadan.. men jag tankte med for mycket pa allt. Men senaste aren sa har ajg lart mig att uppskatta, "it could be worse - you could be on fire!" Och det ar sant.



Det mesta gar med lite vilja.. ibland vilja och olivolja... ibland vilja, olivolja och en flyktbil.... ibland vilja och tur... ibland vilja, tur och en flyktbil...



Jag ar trott!!!

2009-05-01 @ 22:17:26
Postat av: Moster Gittan

Hej Tösabiten!

Din blogg får mej att andas in mer än jag andas ut!

Fast oro är ju egentligen helt onödig...du har med all säkerhet mer än "styrfart". Och dessutom vet du ju att möderneslandet alltid har famnen öppen, så det är bara att fälla upp paraplyn och dingla iväg - á la Mary Poppins - om det tjorvar till sig!

Karmis från,

/Moster "G"!

2009-05-02 @ 13:43:11
Postat av: Mar

Tjorvar... aaaaahahaha, hard saltkrakan-referens som inte ens ar fran mig!!! Nice!

2009-05-06 @ 01:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0