Tisdagen jag hatade

Denna tisdagen såg jag aldrig fram emot, men hur mkt man än kämpar emot, utan att ta livet av sig, så kommer ju dagen alltid till slut ändå. Men jag klarade provet ganska bra tror jag faktiskt. Hur bra vet jag inte, men jag kom in i den salen med absolut inget hopp om att jag skulle komma ut därifrån så lättad som jag gjorde. Inte nog med att provet gick bra, filmen vi skulle kolla på efteråt hade läraren glömt hemma, så jag fick sluta två timmar innan =) Denna lektionen är ju 4 timmar annars, vilket har fått mig att somna flera gånger. Jag ringde Lupe och han kom o hämtade mig och insisterade på att köpa en glass till mig för att jag hade varit så duktig. Som om att jag var fem år gammal, men det passade fint just då =)

 

Sedan jag kom hem har jag bara legat i soffan o kollat film o serier o taggat ner ordentligt. Imorn ska jag, Malin och Jocke hyra en bil för en vecka och jag ska stå på bilen =) =) =) Han är här o hälsar på en vecka till och under helgen ska vi köra till Las Vegas, där vi även ska möta upp Martin. Annika, jag kommer sakna dig, men inte GPSen, den ska jag hoppa denna gången. Har ju fått ganska bra koll på denna stan nu och till Vegas är det bara ut på interstate 10 o raka spåret österut. Fattar inte vad du o jag sysslade med sist hahaha =) Och jag ska lyckas utan att köra vilse ute i öknen =) 

 

En tribute till Annika hehe:


Detta är på vägen hem efter att vi var i Vegas sist. Vi hade sovit två timmar o vår GPS hade lurat ut oss mitt i ingenstans =)


Idag är det den 22 april. Med andra ord exakt två månader tills jag kommer hem igen. Känns helt konstigt. Jag gillar det här även om jag vet att jag klagar på så jävla mycket, men det är ju det jag gör bäst, svårt att sluta när det bara väller över en.
Ska som sagt bli jättekul att träffa alla när man kommer hem, men är ledsen över att min älskade syster inte kommer vara hemma =(
Tiden går så fort att jag inte vet hur jag ska hinna med allt det är meningen att jag ska hinna med de närmaste 8-9 helgerna.
Aja, hälften av skolan o proven är gjorda, nästa panikrunda kommer i slutet på maj och början på juni när alla final exams kommer =)

Mail som gör mig glad gör mig glad =) Saknar Katarina som fan o innan jag drog hit i januari så kom fiskmåsen med ännu ett barn till henne. Happy family på busstur hahaha =) Jag vill se bilderna när Ynas försöker likna Matheus!! =) Denna bilden är klockren. Bårslövsbussen 297... nostalgi...

 

Kat n' Matheus riding 297:an


Kommentarer
Postat av: Mammis

Det sa jag väl! Det kommer att gå bra på provet =) Du är duktig, inse det =) =)

Puss, Puss

2009-04-24 @ 09:55:09
Postat av: Sanca

Mail som gor mig glad gor mig glad? Var du full nar du skrev??

Sen borde du vall kanna mig vid detta laget... vad jag sa for en dag sedan stammer ju inte alltid typ nuu... tror jag kommer vara hemma... kommer aka hem iaf, sen om jag hinner lamna igen innan eller inte... ja... det kan jag visserligen inte lova... men jag tror det... denna sommaren.... kommer vara den basta i alla mina karas liv tror jag... mest for att du lovat att du ska forsoka fixa sa jag kan aka Koenisegg och jag kommer le hela sommaren... na.. skoja bara... men flygrakan i hog fart, massa fest, fint vader, kompisar, fallskarm... denna sommaren ar var!

2009-04-25 @ 11:30:02
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Sanca

Ooo ja.. precis... sa jag ocksa.. du oroar dig i onodan... det gor man alltid.. till slut examen kommer du sakerligen fa magsar helt i onodan.. bara att leva med liksom. Ar det battre med din hoft din gamle get?

2009-04-25 @ 11:31:33
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: mar

Ok, eh... denna helgen var asknas med. Men jag kna iallafall stotsera med att det inte var mitt fel. Jag gjorde allt jag kunde och fick dig att skratta lite.... flavor flaaaaav..



Sa, iallafall... saknar dig allt... for att.. for att... det bara ar sa. Jag ska minsjal skriva till Lotten och forklara allt... i kycklingdrakt... varfor undrar du?? Darfor svarar jag...

2009-04-27 @ 22:15:45
Postat av: Ankibank

Tack för din dedication i form av en bild. Känner mig väldigt nöjd, för du visar helt klart min bästa sida :P Hälsningar kommer från ett svenskt valborg hos fridell. Micke är här, fred här, din KUSIN kom just in(!!!), fransson och jag självfallet. Du måste verkligen komma hem och ordna upp saker och ting i Sverige, åtminstone i Åstorp. Vi saknar dig som bara den ikväll! Ska läsa resten av inläggen imorgon, är lite back . Måste helt klart läsa om Las Vegas!! Take care! Bisous

2009-05-01 @ 01:34:54
Postat av: Ank2

Haha smånarrad nu, samma klänning på mig ikväll :D

2009-05-01 @ 01:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0