SPRING BREAK...

... är kanske kul för dem som inte måste plugga så in i helvete hela lovet. Det ska jag göra, fast jag unnar ju mig lite kul liv när jag drar till Coachella nästa helg, fast fram tills dess så hittar man mig framför denna datorn.

Har ju trots att jag redan gjort arbeten som ska lämnas in om tre veckor, ändå skitmycket att göra. Måste se om alla åtta filmer vi sett på Filmvetenskapen och skriva en analys på dem allihop, sen göra världens tråkigaste fotouppgift. Den är så tråkig så jag knappt kan förklara vad den innebär. Ligger än så länge på B+ på den kursen, vilket jag inte är så jättenöjd med, men trodde väl kanske inte heller att jag var nån proffsfotograf, men jag lär mig massor iaf =) Måste köpa en ny och längre zoomlins, för den här jag har duger minsann inte! Fast det kostar ju som fan så det får bli när jag vunnit på lotto.

Jag är inte så happy idag. Jag vill ut o handla o hitta på nåt, men kan ju inte. Det var alldeles för länge sedan jag gick i skolan alltså... Synd om mig? JA!

=)

Kommentarer
Postat av: Sanca

Älskade syster... du måste hitta vägen till KOFFEIN som löser många av dina problem. Eftersom du inte får i dig något alls, så föreslår jag att du börjar med 2 redbull om dagen. Jag som är koffeinmissbrukare fick i Italien leva på 3-4 redbull om dagen + X antal koppar kaffe... kanske en 10-15 koppar... och kaffet där är ganska starkt. Det hjälpte mig att få mer tid... börja med att ta en på morgonen när du vaknar, förslagsvis precis när du slår upp ögonen, så ha den vid sängen, sedan kan du ta en till när ögonen håller på att trilla av på natten där någon gång...öka sedan till 3 om dagen då du tar den tredje efter den andre... dvs när du känner dig mer död än levande. Bara ett tips så kan du kanske få liiiite shoppingtid också. Puss

2009-04-12 @ 06:08:04
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0