På väg...

Klockan är tre på natten o om tre timmar kommer "Schysst taxi" och hämtar mig för att köra mig till Greyhound Station nere i Los Angeles.
Det faktum att klockan då är 6 på morgonen har irriterat mig hela dagen. Visste inte riktigt hur jag skulle lyckas ta mig till Palm Springs förrän idag, dagen innan jag ska åka, och då kommer det som en käftsmäll att man mer eller mindre är tvungen att åka med bussen klockan åtta på morgonen.
Och givetvis ska man inte ha ett vettigt bussystem här heller, så det gäller att vara på plats minst en timme innan avgång ifall man ska få plats, annars får man vänta på nästa avgång. Då tänker man att nästa avgång kanske är ca en halvtimme bort, men nej, den är 4.5 timmar senare. Jag lär ju inte vara den enda som ska till Palm Springs o Coachella imorgon, så jag hoppas på att få plats genom att vara där en och en halv timme innan. Lycka till utan att fucka till det pga sömnbrist och den ihållande huvudvärken jag haft i tre dagar!

Kommer jag inte med den bussen, så vill jag bara säga en sak: Kul att lära känna er alla! Puss o kram o kärlek...


Kommentarer
Postat av: Sanca

Hahahaha... du ar ju inte lite dramatisk. Hoppas att du far det kul pa festivalen. Saknar dig massor... hors snart igen! Puss

2009-04-17 @ 12:41:04
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Annika

Haha lycka till! Om Murphy är med dig, i vanlig ordning, så vet du att du kommer att stå på stationen och slita ditt hår i 4,5 h. Med tanke på att det snart är Sverige-hemfärd så hoppas jag helt enkelt att du kommer med bussen (i tid). Borde iofs inte vara nåot problem för aggro-Debbie - det är bara att slå dig fram och in i bussen ;) Hoppas festivalen blir lyckad och att höften är i form!

2009-04-17 @ 23:44:28
Postat av: Sanca

Kom du inte med bussen eller är du alkoholförgiftad???

2009-04-20 @ 07:08:41
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0