Dödsdomen

Ja, den riktiga dödsdomen kommer kanske på måndag av Stephanie Garcia MD, läkaren jag har tid hos klockan tre. Men det räckte ju att vara på boxningsträningen idag för att känna att man var halvägs ner i graven. Berättade för min tre gånger så större än mig badass coach hur det låg till och att det blev värre för varje dag. Hon förbjöd mig att springa o visade mig istället massa stretchövningar för höften. Hennes slutgiltiga diagnos var som följer ”Girl, you got some serious issues, that is baaaad!” Man bara, jaha?? Men SLUTA!!! Men men, hon överdriver förhoppningsvis, men hon har ju hållt på med träning i tusen år typ och har haft alla skador själv, så hon körde med ”I’ve been there”. Det är inte så att jag är rädd för enstaka skador, men jag nojjar för att det är nåt som jag kommer fortsätta ha problem med även om det kanske blir bättre vissa perioder. Just för att jag kände detta redan innan jag åkte hit, men struntade i det just för att det var rätt sällan i jämförelse med nu när det känns bara man står, ligger, sitter , vad fan som helt.

 

Vi får se vad som sägs på måndag. Mamma, ringer du Fonus så länge?

 

Deppig Deppie.


Kommentarer
Postat av: Nathalie Isaksson

lycka till, eller va man ska säga...

2009-04-03 @ 02:12:20
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Greken

Men stackars Debbie .. detta var ju värre än vad jag trodde. Iof så har jag bara tagit min egna uppfattning av ett av dina blogginlägg men ack.

Tråkigt som fan. Får hoppas det inte är något allvarligt och hoppas att coachen hjälper dig på traven.



- No pain no gain! :)

2009-04-03 @ 14:48:04
Postat av: Marra

Det ar ok Debbie.. jag bygger dig ett vikingaskepp som jag later trecka hart i bensin.. sedan sa blir jag full och sljuter eldpilar pa det. Ja just det, din halvfrusna (det tar tid att bygga vikingaskepp) kropp ligger pa ett altare i mitten.



Men det ar bara ett forslag..

2009-04-04 @ 00:45:42
Postat av: Annika

Snygging! Det låter som att du får mötas upp av rullstol på Kastrup i sommar, inte bra! Det är bst för Stephanie Garcia att hon kommer med glädjande besked, jag håller tummarna för att du får beskedet att du är fullständigt frisk och endast tillfälligt utsliten. Återkom med besked!



Har lite andra önskemål såklart:):

Foto på Lupe (Vad jag har förstått är jag inte den enda som önskar detta. Den bild jag än så länge har av honom är att han ser ut nåt i stil med den avklädda killen/mannen med de stora viktkulorna du och jag träffade på Venice Beach)

Fotobevis på brännan (om du har fortsatt underhålla den dvs)

* Skolbilder (skulle iofs inte förvåna mig om det är förbjudet att bära med sig elektronikprylar till skolan och/eller fånga skolan på bild)



Det var allt för nu. Hoppas att allt är bra med dig bortsett från höfthelvetet. Ser fram emot din hemkomst, det är inte allt för långt bort nu :)

2009-04-04 @ 12:06:03
Postat av: Anki igen

Fråga mig inte vad om hände med mitt förra inlägg. Designen såg inte ut sådär när jag postade det... Foto på Lupe är alltså inget som är mer viktigt än ngt annat i mitt inlägg. Som du säkert vet är allt jag skriver/säger ALLTID av största vikt!

2009-04-04 @ 12:08:25
Postat av: Mammis

Min lilla tös...... Det blir säkert bra..

Puss o Kram

2009-04-04 @ 19:19:01
Postat av: Sebbe

Hej Debbie, häftigt att du hänger i LA. Hoppas du har riktigt roligt!

Varma hälsningar

2009-04-05 @ 14:14:20
Postat av: Sanca

Min lilla benget... du ska se det blir bra igen snart. Tror nog bara att du gick på för hårt med träningen ganska direkt. Kan kanske vara någon infektion eller så är du helt enkelt döende, men vilket som så slutar det ALLTID bra... vilket då innebär att du inte är döende, för det hade varit lite illa tajming för mig nu.. .inte bra alltså! Iaf... logga in så vi kan skypa!

2009-04-05 @ 15:18:18
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0