Adrenalin tack!

Adrenalin är nåt jag känner att min kropp har brist på, skulle behöva några kickar just nu. Kan man inte bara få köpa en liten flaska. Till att börja med skulle man koppla det till väckarklockan, så att man fick en shot varje gång den ringer, då hade man fan inte behövt snooza 45 minuter som jag gör och då hade man vaknat till liv direkt istället för 3 timmar efter att man gått upp ur sängen. Vissa använder kaffe, men jag dricker inte kaffe och det verkar inte hjälpa med varm choklad.
Jag är sugen som fan på att hoppa fallskärm igen, så ska ringa till Malle så fort jag kommer hem o haka på honom som sist. Annika och syster, ni är med igen eller? =) Och eftersom Annika är före mig med att ha hoppat bungyjump så stressar det mig lite. Ska se om jag hittar det här nånstans, jag måste göra nåt för att få en ordentlig kick. Snart ska jag ut till Yuma också o hälsa på Martin, han har ett helt artilleri som väntar på mig haha =) Nej, men nästan. Jag ska dra stor nytta av att det är lagligt med vapen i USA och han skulle skrapa ihop en tio olika åt mig så att jag får testa skjuta massor. Fan vad det ska bli kul =) Jag kommer ta slut på all ammunition =)
Sophie berättade nyss att hennes kompis hade gått o shoppat i Malmö häromdagen när en man plötsligt kom från himlen och landade mitt framför henne…  Splash! DET hade nog gett en kick för ett tag iaf hahaha =)


Kommentarer
Postat av: Sanca

Hahahaha... fan vad sjukt... exakt sån känsla har jag haft ett bra tag nu och det första som kommer upp i huvudet är att dra och hoppa igen alltså. Jag är FETT LÄTT på igen alltså!!!

Shajt... nja, får säga att det är nog tur jag inte såg han smashas mot marken, vet i fan om jag hade hoppat fler ggr då... man vill ju helst inte se vad som händer om det går fel kanske... usch.. tänk om man hade fått han i huvudet ist?! Mysigt... nästan lite som Dead Like Me hade det varit ju!

2009-04-12 @ 05:50:56
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Kat

Jag ska lätt med och hoppa fallskärm darre!

Även om risken att skärmen inte vecklar ut sig eller ngt annat säkerligen är stor med den vanliga Drachas turen ;)

Saknar dig!!

2009-04-12 @ 17:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0